maanantai 11. marraskuuta 2013

Perussettiä :)

Heippa!

Jälleen kerran on pieni tovi kulunut edellisestä postauksesta.. Kiirusta on pitänyt, niin en ole ehtinyt kirjoitella. Ja eikös se mene niin, että parempi myöhään kuin ei milloinkaan?! :D
Tosin tämä teksti mun piti kirjoittaa jo pari viikkoa sitten..

Perus arkea siis eletään täällä ja kiire on ollut. Treeni on kulkenut todella hyvin, mikä on hirmuisen motivoivaa. Pieni flunssa oli tuossa joku aika sitten ja se hidasti viikon verran treenejä. Onneksi ei kestänyt kauempaa!
Salilla oon nyt tehnyt aika paljon voimatyyppistä treeniä ja sellaisia liikkeitä missä oikeesti tarvitsee tukea keskikropasta.. Oon tajunnut sen kuinka heikko mun keskikroppa kaiken kaikkiaan on. Syviä vatsoja, syviä vatsoja ja vielä kerran syviä vatsoja täytyy kehittää jatkossa ja paljon. Keskikropan tuki on todella tärkeää. Oon mm. tehnyt paljon erilaisia kyykkyjä vapaalla tangolla ja leuanvetoja. Leuanvedoissa olenkin huomannut nopean kehityksen ja nyt pystyn jo myötäotteella vetämään 8 leukaa! ;) (oli pakko vähän kehuskella.. :D ) Pieniä onnistumisen iloja :)

Seuraavaksi haluan kiittää isosti yhteistyökumppaniani Gazozia. Sain heiltä pari viikkoa sitten ihanan vapaa-ajan asun! Asu onkin ollut minulla jo hyvin ahkerassa käytössä ja tykkään siitä kovasti. Asu on mukavan kevyttä ja pehmeää materiaalia. Ja näitä vaatteita löytyy myös eriväreissä, joten kannattaa käydä tsekkaamassa Gazozin kaupasta tai netistä www.gazoz.fi

Tämmöinen musta/oranssi asu :)

Sekä housuista, että takista löytyy myös taskut.
En muistanut pyytää ketään kaveriani nappaamaan kuvaa minusta, joten tällä kertaa kuvat ovat sitten itse otettuja.. :D
Kiitos paljon Gazoz!

Pohdin vielä seuraavaa asiaa johon olen törmännyt nyt monesti näin kisojen jälkeen. Moni ihminen kysyy minulta, että saanko mä nyt kisojen jälkee syödä mitä haluan!? Joskus tämä kysymys jo alkaa ärsyttämään mua, koska en koe missään vaiheessa että olisin syönyt jotain sellaista mitä en halua.. Ihmiset, tämä on oikeasti mun elämätapa ja mä syön juuri sitä mitä mä haluan ihan koko ajan! Toki dietillä ei tullut herkuteltua ja joutui kieltäytymään monista asioista, mutta silti se on valinta ja mä tykkäsin siitä. Ja nyt näin offilla syön myös niitä herkkuja ja en todellakaan viilaa pilkkua ruuan suhteen. Mulla on ruokavalio mitä noudatan, mutta jos mun tekee mieli vaikka karkkia, niin käyn ostamassa ja syön niitä. Pääosin kuitenkin elän koko ajan ruokavalion mukaan, koska jos haluan kehittyä niin se on edellytys, että noudatan ohjeita.
En myöskään enää pidä viikossa yhtä vapaasyöntiä, koska se ei sovi minulle. Syön mieluummin muutaman kerran jotain pientä kuin ahdan kerralla ison kasan kaikkea herkkuruokaa.. Mulla pysyy kohtuus, joten koen tämän olevan mulle se kivempi vaihtoehto.
Ja mä oikeasti tykkään tästä tavasta ja mulle tulee hyvä olo tästä. En minäkään koko ajan ole arvostelemassa sitä mitä muut syö tai niin edelleen..
Koittakaa ymmärtää!

Joskus näin..

..Mutta suurimmaksi osaksi näin..

Tähän on hyvä lopettaa tällä erää.

-Reetta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti