lauantai 14. syyskuuta 2013

Reeniä, REENIÄ!!

Hyvää lauantai iltaa! :)

Olipas virallinen otsikko.. :D Tässä onkin tovi vierähtänyt, kun olen viimeksi kirjoitellut.. On ollut aika paljon kiireitä niin ei vaan ole ehtinyt/jaksanut.. Mutta nyt tulee kirjoitus ja kerron hieman treeneistäni.

Nyt olen treenannut pari viikkoa taas aika kovaa. Tykkään kovasti! Energiaa riittää ja isompia rautojakin oon saanut nostettua! :) Se on aina motivoivaa ja jaksaa jatkaa eteenpäin. Aamuaerobisia teen edelleen pari kertaa viikossa. Nyt on ollut tosi hyviä ilmoja, niin mikäs niitä on tehdessä :) Yleensä lenkkini kestää noin 45-60 min. ja teen ne reippaasti kävellen. Välillä toki voisin tehdä salilla treenin päätteeksi HIIT-vetoja, se toisi vaihtelua ja uudenlaista ärsykettä kroppaan.

Aamulenkki maisemia.

Mun uudet ja aivan törkeen makeet lenkkarit! :) Väriä pimeneviin syysaamuihin. Ja ne oli vielä alennuksessa!! ;)
Punttia teen nyt 4-jakoisella ohjelmalla. 1.päivä:olkapäät, rinta, 2.päivä: selkä, vatsat, 3.päivä: hauis, ojentajat ja 4.päivä: jalat.
Tällä viikolla tosin on tullut nyt vähän enemmän treeniä, kun tuota energiaa on :) Olkapäät tuli tehtyä kaksi kertaa ja aerobistakin on tullut enemmän.
Varsinkin selkään ja olkapäihin oon saanut hyvän tuntumän aikaseksi. Ja sitä rautaa oon saanut nostettua enemmän! Esim. pystypunnerrus olkapäille: saan itse nostettua ylös (siis ilman avustajaa) 17,5kg:n käsipainot ja tehtyä niillä 6-7 toiston sarjan! Fiilis on hyvä ;)
Vaikka olen aika pienikokoinen tyttö, niin voimaa minussa on! :) Elkää tulko ruttuilemaan mulle.. :D hahaa..
Nyt tulee muutama reenikuva tän viikon selkätreenistä:

Selkää..

Lisää selkää..

:D


Ylätaljaa.


Treenin jälkeen fiilis oli hyvä :) Ja hahaa, kyllä mulla on taas värikkäät vaatteet.. :D
Lisäksi mun treeniviikot jaetaan kahteen eli ekalla viikolla teen voimapainotteista treeniä jolloin toistot pysyy 8-10 välillä. Toisinaan tulee niitä kutosia tai seiskojakin.. Palautukset voimaviikolla on noin 1min. Toisella viikolla teen volyymi tyyppistä treeniä eli toistot on 12-15 välillä ja palautukset vain noin 30-45sek. Volyymiviikolla saa kropan kyllä aika hyvin hapoille.. :D Ja toisinaan (niin kuin tällä viikolla) teen treenejä myös erikoistekniikoilla. Olkapäät tuli tehtyä tällä viikolla mm. tiputuksina ja jalkatreeni tänään super sarjoina. On kiva välillä tehdä vähän eri tekniikoilla treeniä. Kroppa saa uudenlaista ärsykettä ja itselle se tuo vaihtelua.

Ja nyt lauantaisin oon yleensä pitänyt herkkuillan :) Taisin joskus mainita, että oon aika perso kaikille herkuille... Tänään tuli syötyä mm. pizzaa,karkkia ja vähän sipsejä.. :D nyt on hyvä käydä nukkumaan masu täynnä herkkuja..
Joten hyvää yötä kaikille!

-Reetta-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti