keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

KESÄ!! :)

Heippa!

Se on kesä nyt! Mä rakastan ihan yli kaiken kesää. Olen todellakin kesäihminen :) On ihanaa, kun on valoisaa ja aurinko paistaa ja tuntuu muutenkin, että on paljon virkeämpi. Ihanaa kun ei tarvitse pukea miljoonaa kerrosta vaatteita päälle vaan voi heittää vaan sortsit jalkaan, topin päälle ja läpsyt kengiksi. Iltaisin ei malttaisi mennä nukkumaan, kun on niin ihanan valoista ja aamulla on ihana herätä, kun aurinko paistaa silmään.

Mun kesä menee pitkälti töiden merkeissä. Mutta se ei haittaa. Nyt on eka kesä kun olen päässyt tekemään oman uuden alan hommia :) joka päivä on jotain uutta ja joka päivä oppii aina lisää. Kesän lopulla osaan varmasti paljon uusia juttuja ja saan hyvää kokemusta hoitoalan töistä. Tutulle osastolle oli helppo mennä töihin, kun ei tarvitse tutustua osaston henkilökuntaan ja muihin käytännön asioihin.  On kiva herätä aamulla ja lähteä töihin. Ja jottei kesälläkään aika kävisi pitkäksi, niin onhan mulla toinenkin duuni :) Ja sekin homma on mukavaa ja voi hyvillä mielin lähteä sinnekin töihin :) Molemmat työt ovat ihan erilaisia ja onkin rikkaus päästä tekemään eri tyylisiä töitä. Molemmissa kuitenkin jollain tapaa parannetaan ihmistä :D

Onneksi aikaa kuitenkin jää töiltäkin muuhun elämään. Joka sitten pitkälti menee treenien merkeissä ja aurinkoa ottaessa. Mä rakastan myös yli kaiken auringon ottoa :) kaikki vapaat hetket onkin tullut vietettyä tuon keltaisen pallon alla! Ja hahaa, se on palkittu, nimittäin olen saanut jo ihan kiitettävästi väriä pintaan. Ja voi hyvällä fiiliksellä vetää ne pikkusortsit jalkaa ja painua ulos ;)

Vapaapäivä auringon alla :)
Kesäisin tulee myös liikuttua paljon ympäriinsä. Kun töiltä, treeneiltä ja auringon otolta ( :D ) ehtii, niin loppuaika meneekin sitten kavereiden kanssa hengaillessa. Olenkin suunnitellut kesälle kaikkea pientä ohjelmaa ja pikkureissuja. Toivottavasti ne kaikki nyt vaan järjestyy ja säät olisi silloin hyviä!


Vapaapäivä rannalla :)

Mä voisin hehkuttaa kesää vaikka loputtomiin! Tähän ei vaan kyllästy. Sen huomaa myös kuvista. On tullut aika ahkerasti napsittua kuvia joka puolelta. Haluan ikuistaa tämän kesän kuviin ja muistella sitä taas talvella, kun on pimeää ja kylmää...

Ruokailua parvekkeella :)

Ja jäätelö jälkkäriksi!

Treenitkin on kulkeneet hyvin. Kroppaa on siis kiristelty nyt viimeiset 8 viikkoa ja se on tuottanut tulosta. Ylimääräistä on lähtenyt aika mukavasti tuosta vatsan seudulta ja reisistä. Vielä jokunen viikko jatketaan tätä ja sitten aletaan taas pikkuhiljaa syömään enemmän ja takomaan lihaa luiden ympärille. Treenit tulee taas muuttumaan juhannuksen jälkeen ja saa nähdä tuleeko tällä erää vuoroon voluumi treeni suurella intensiteetillä vai voimatreeniä. Molemmat kelpaavat kyllä mulle :) On kiva kun tulee vaihtelua treeniin ja tehdään jotain erilaista. Olen myös ensimmäistä kertaa todella panostanut tekniikkaan ja lihastyöhön eri liikkeissä. Monissa liikkeissä olen saanut ihan eri tuntuman, kun olen tehnyt ne vähän toisella tavalla. Uusi valmentaja meinaa heitti mun tekniikat ihan päälaelleen :D tuntui kuin olisin ollut ekaa kertaa salilla ja miettinyt, että mitä mä teen ja miten mä teen.. :D Monissa liikkeissä olen huomannut pieniä virheitä ja nyt kun ne ovat korjattu niin tuntuma on ihan erilainen kuin ennen. Varsinkin takareiskoihin en ole meinannut saada millään tuntumaa ennen, mutta nyt saan monissa liikkeissä hyvän tuntuman aikaiseksi. Ainoana miinuspuolena on se, että painoja on saanut tiputtaa jonkin verran.. Siellä mä nyt sitten hinkkaan "pikkupainoilla" menemään. Mutta niin kuin koutsi sanoi "kun tulet salille, niin jätä ego ovelle" ;)



Hyvää  KESÄÄ kaikille!!

-Reetta-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti